Завдання для дистанційного вивчення розроблено згідно
розкладу уроків та календарно-тематичним плануванням. Рекомендовано результати
тестування та письмових робіт для перевірки надсилати у вигляді фотографій,
скріншотів, презентацій чи word документів на електронну пошту, Viber
або в Messenger.
Дата проведення та
тема уроку
|
Завдання
|
Одинадцятий тиждень карантину
|
|
Понеділок
25.05.2020р.
Тема: Основи генетичної та
клітинної інженерії. Роль генетичної інженерії в сучасних біотехнологіях і
медицині. Генетично модифіковані організми
|
ü Опрацювати матеріал § 57―58
ü Виконати
тестування за поданим посиланням‚ код доступу 800634 (час обмежено ― 20 хв) https://naurok.com.ua/test/join
|
Середа 27.05.2020р.
Тема: Основні загальні властивості живих систем. Контрольна робота.
|
Виконати тестування (КОНТРОЛЬНА РОБОТА) за поданим посиланням‚
код доступу 840548
(час обмежено ― 45 хв)
https://naurok.com.ua/test/join
|
Дата проведення та
тема уроку
|
Завдання
|
Десятий тиждень карантину
|
|
Понеділок
18.05.2020р.
Тема: Введення в культуру
рослин. Методи селекції рослин. Одомашнення тварин. Методи селекції тварин.
|
ü Опрацювати матеріал § 55
ü Переглянути відео:
Ø Селекція тварин 9 клас біологія
https://www.youtube.com/watch?v=ydt2aeKLdLg
|
Середа 20.05.2020р.
Тема: Огляд традиційні біотехнологій.
|
ü Опрацювати матеріал § 56
ü Виконати
тестування за поданим посиланням‚ код доступу 120335 (час обмежено ― 20 хв) https://naurok.com.ua/test/join
|
Дата проведення та
тема уроку
|
Завдання
|
Дев’ятий тиждень карантину
|
|
Понеділок
11.05.2020р.
Тема: Біосфера як цілісна
система. Захист і збереження біосфери, основні заходи щодо охорони
навколишнього середовища.
|
ü Опрацювати матеріал § 52―53
ü Переглянути відео:
Ø
Захист та збереження
біосфери. Основні заходи щодо охорони навколишнього середовища https://www.youtube.com/watch?v=AShBseOucFg
|
Середа 13.05.2020р.
Тема: Поняття про селекцію.
|
ü Опрацювати матеріал § 54
ü Переглянути відео:
Ø
Відеоурок БІОЛОГІЯ 9
КЛАС "Поняття про селекцію. Методи селекції рослин"
https://www.youtube.com/watch?v=FL6QIBIV2lo
|
Дата проведення та тема уроку
|
Завдання
|
Восьмий
тиждень карантину
|
|
Понеділок 04.05.2020р.
Тема: Біотичні,
абіотичні та антропічні (антропогенні, техногенні) фактори.
Проект: «Виявлення рівня антропогенного та
техногенного впливу в екосистемах своєї місцевості».
|
ü Опрацювати матеріал § 50
ü Переглянути відео:
Ø 9 клас. Біологія. Біотичні, абіотичні та антропічні
(антропогенні, техногенні) фактори (Тиж.5:ПТ) https://www.youtube.com/watch?v=aP9yqMSdSPo
|
Середа 06.05.2020р.
Тема: Стабільність
екосистем та причини її порушення.
|
ü Опрацювати матеріал § 51
ü Переглянути відео:
Ø
9 клас. Біологія.
Стабільність екосистем та причини її порушення (Тиж.6:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=mg0LvXO-vsk
|
Дата проведення та тема уроку
|
Завдання
|
Сьомий
тиждень карантину
|
|
Понеділок 27.04.2020р.
Тема: Екосистема. Різноманітність екосистем.
|
ü Опрацювати матеріал § 48
ü Переглянути відео:
ü Виконати
тестування за поданим посиланням‚ код доступу 742464
(час виконання тестування обмежено‚ доступ буде
заблоковано 7.05.2020 о 22:00)
|
Середа 29.04.2020р.
Тема: Харчові зв`язки,
потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах. Потоки енергії та коло обіг
речовин в екосистема.
|
ü Опрацювати матеріал § 49
ü Переглянути відео:
Ø Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин
в екосистемах:
https://www.youtube.com/watch?v=ygkx3AT1d8E
Ø Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин
в екосистемах:
https://www.youtube.com/watch?v=8dhtRu3b6vg
Ø Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин
в екосистемах:
https://www.youtube.com/watch?v=7yl-a3hr8IE
ü Виконати
тестування за поданим посиланням‚ код доступу 620417 (час виконання
тестування обмежено‚ доступ буде заблоковано 7.05.2020 о 22:00)
|
Дата проведення та тема уроку
|
Завдання
|
Шостий
тиждень карантину
|
|
Середа 22.04.2020р.
Тема: Огляд основних
еукаріотичних таксонів
|
ü Опрацювати матеріал § 47
ü Переглянути відео:
Ø
У
робочих зошитах виконати «Тест на закріплення знань» ст. 201 (з 1 по 10 ― виконати
усі‚ з 11 по 19 завдання ― виконати три на власний вибір)
|
Дата проведення та тема уроку
|
Завдання
|
П’ятий
тиждень карантину
|
|
Понеділок 13.04.2020р.
Тема: Основи еволюційної
філогенії та систематики.
|
ü Опрацювати матеріал § 45
ü У робочому зошиті виконати тестування:
Тест
Основи еволюційної філогенії та систематики.
1. Процес історичного розвитку як окремих
видів і систематичних груп організмів, так і органічного світу загалом — це:
А.
онтогенез
Б.
філогенія
В.
органогенез
2. Індивідуальний розвиток тваринного чи
рослинного організму з моменту зародження до смерті — це:
А.
онтогенез
Б.
філогенез
В.
моногенез
3. Процес історичного прогресивного
розвитку органічного світу шляхом поступового пристосуванні живих систем до
неперервно мінливих умов існування — це:
А.
онтогенез
Б.
філогенез
В.
еволюція
4. Біологічна наука, що вивчає природну
систему сучасних і вимерлих організмів, називається:
А.
анатомія
Б.
біосистематика
В.
морфологія
5. Основним завданням систематики
організмів є:
А.
установлювати подібність і відмінність організмів
Б.
установлювати систему організмів і спорідненість окремих видів та цілих груп
В.
установлювати взаємозв'язки між організмами в популяціях
6. Хто з учених вперше розділив тварин на
дві групи — «тварин із кров'ю» і «тварин без крові», що приблизно відповідає
сучасному поділу на хребетних і безхребетних?
А.
К. Лінней
Б.
Ж.-Б. Ламарк
В.
Аристотель
7. Оформлена науково систематика
організмів стала завдяки працям:
А.
К. Ліннея
Б.
Ч. Дарвіна
В.
Ж.-Б. Ламарка
8. Бінарну номенклатуру в систематиці
остаточно закріпив і впорядкував:
А.
Аристотель
Б.
Ж.-Б. Ламарк
В.
К. Лінней
9. Окремі категорії систематики
називають:
А.
розділами
Б.
таксонами
В.
підрозділами
10. Найнижчою одиницею
класифікації організмів с:
А.
вид
Б.
популяція
В.
родина
11. Найвищою одиницею
класифікації організмів є:
А.
тип
Б.
царство
В.
клас
12. Віднайдіть
правильну послідовність зростання системних одиниць:
А.
вид, рід, клас, тип, царство
Б.
вид, рід, родина, царство, клас, тип
В.
вид, рід, родина, ряд, клас, тип, царство
|
Середа 15.04.2020р.
Тема:
Неклітинні
форми життя: віруси. Прокаріоти
|
ü Опрацювати матеріал § 46
ü Переглянути відео:
Ø Віруси, пріони та віроїди—
збудники хвороб людини, тварин і рослин: https://www.youtube.com/watch?v=dsnXjXljEZQ
ü Виконати інтерактивне завдання
за посиланням:
Ø
Вірусні захворювання: https://learningapps.org/display?v=pon51vroc17
Ø
Віруси чи бактерії: https://learningapps.org/display?v=p3azx281516
|
Дата проведення та тема уроку
|
Завдання
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Четвертий
тиждень карантину
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Понеділок 06.04.2020р.
Тема: Еволюція людини. Етапи еволюції людини.
|
ü Опрацювати матеріал § 44
ü У робочому зошиті виконати
нижчеподані завдання:
Знайдіть одну правильну відповідь
1. Остаточно довести, що живі істоти виникають тільки з
живих істот, удалося
А. Аристотелю
Б. Франческо Реді
В. Жану Батисту Ламарку
Г. Луї Пастеру
Д. Стенлі Міллеру
2. Виникнення життя на Землі згідно з
теорією Опаріна-Холдейна почалося з
А. перших організмів
Б. утворення УФ-проміння та грозових
розрядів
В. синтезу полімерів
Г. утворення органічних речовин із
неорганічних
Д. формування Землі
3. Міллер та Юрі
використовували такий метод біологічних досліджень, як
А. експериментальний
Б. моделювання
В. спостереження
Г. порівняння
Д. моніторинг
4. РНК стала
єднальною ланкою між ДНК і білками, бо вона може
А. нести спадкову інформацію
Б. каталізувати біохімічні реакції
В. нести спадкову інформацію та
каталізувати біохімічні реакції
Г. перетворюватися на ДНК
Д. реплікуватися
5. СО У теорії Опаріна-Холдейна «життєвою силою» Рейхенбаха
можна назвати
А. УФ-випромінювання та блискавки
Б. білки
В. РНК
Г. неорганічні речовини
Д. первинний бульйон
Сформулюйте відповідь
кількома реченнями
6. Чому відкриття одноклітинних
організмів зробило спростування самозародження, отримане Франческо Реді,
недостовірним?
7.
Схарактеризуйте склад, вигляд і запах
первинної атмосфери Землі.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середа 09.04.2020р.
Тема: Світоглядні та наукові погляди на походження
та розвиток життя.
|
ü Опрацювати матеріал § 43
ü У робочих зошитах виконати «Тест
на закріплення знань» ст. 183185
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Третій
тиждень карантину
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Понеділок
30.03.2020р.
Тема: Механізми видоутворення.
|
ü Опрацювати матеріал § 41
ü У робочому зошиті виконати
нижче поданні завдання:
1. Завдання на порівняння
Порівняйте географічне і екологічне видоутворення.
2. Біологія + Екологія
Зіставте і визначте значення адаптацій у запропонованих тварин.
Чому для адаптацій властива відносна доцільність?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середа
01.04.2020р.
Тема: Роль палеонтології, ембріології, морфології в
обґрунтуванні теорії еволюції.
|
ü Опрацювати матеріал § 42
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Другий тиждень
карантину
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдань на другий тиждень карантину немає, тому що це
період весняних канікул!
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перший тиждень
карантину
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Понеділок
16.03.2020р.
Тема: Еволюційне вчення Ч. Дарвіна.
|
ü Опрацювати матеріал §
39
ü Переглянути відео:
Одна історія. Які докази висунув Дарвін на
підтвердження теорії еволюції
Як недооцінений попередник Дарвіна Ламарк заснував
зоопсихологію, Одна історія https://www.youtube.com/watch?v=3JWQ13KnHK8
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середа
18.03.2020р.
Тема: Еволюційні фактори. Механізми первинних еволюційних змін.
|
ü Опрацювати матеріал § 40
ü У робочому зошиті виконати
нижче поданні завдання:
Заповніть таблицю «Форми природного добору». Чим відрізняються
і що є спільного між різними видами природного добору?
|
Немає коментарів:
Дописати коментар